Az érdeklődő szóbeli (telefonon) vagy írásbeli (e-mailben történő) ajánlatkérésére minden esetben írásbeli ajánlat kerül elküldésre. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy az ajánlat érvényét veszíti.
A foglalás után várja meg visszaigazoló e-mailünket. A visszaigazolás a követező információkat tartalmazza:
A foglalás csakis a vendég írásban elküldött foglalásának, a Vendégház által írásban megválaszolt visszaigazolásával jön létre.
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzben vagy banki átutalással illetve Széchenyi Pihenőkártyával ( OTP, K&H és MKB Bank). A foglalás véglegesítéséhez az előleg kifizetése szükséges, melynek mértéke egyéni megállapodás szerint történik.
A vendégház mindenkori listaárai a Vendégház honlapján kerülnek feltüntetésre.
A meghirdetett listaárainkat előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatjuk, ám a visszaigazolásban szereplő árainkon már nem változtathatunk.
A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelő nevét/ az érkezés dátumát.
Foglalás előtt olvassa el Gyakori kérdéseket, az Általános szerződési feltételeket valamint a Vendégház Adatkezelési tájékoztatóját is! A foglalással elfogadják és kötelező érvényűnek veszik a felsoroltakat.